Amennyiben kapcsolatfelvételkor mellékletet is szeretnél csatolni, kérjük, hogy az alábbi e-mail-címek egyikére küldd el a leveled és a csatolmányt:- lakossági előfizetés esetén: ugyfelszolgalat@telekom.hu- üzleti előfizetés esetén: uzleti@telekom.hu
A válaszadási idő esetenként megnövekedhet, ezért a gyorsabb ügyintézéshez kérjük, chaten keress minket, ahol csatolmány küldésére is lehetőséged van.
Ha otthoni szolgáltatásodhoz kapcsolódó műszaki hibát szeretnél bejelenteni, kérjük, kattints erre a linkre és chaten segítünk Neked a megoldásban.
Abban az esetben, ha az ugyfelszolgalat@telekom.hu címünkre magánelőfizetőként továbbítod a leveled, kérjük, hogy az alábbi űrlap "Meglévő lakossági előfizetés / Személyes adatok megadása" pontjában felsorolt személyes adatokat is add meg részünkre. Ezáltal válaszlevelünket is elektronikus formában tudjuk majd eljuttatni az általad megjelölt e-mail-címre, az alábbi adatkezelési tájékoztató szerint.
Ha csatolmány nélküli üzenetet küldenél, a gyorsabb feldolgozás érdekében használd az alábbi űrlapot.