EGYEDI SZERVIZ SZOLGÁLTATÁS

Mi az egyedi szerviz szolgáltatás?

Amikor olyan, Telekom otthoni szolgáltatáshoz kapcsolódó munkával (például lakáson belüli áthelyezés) vagy hibával (pl. kisállat elrágta a kábelt, saját tulajdonú router beállítás) fordulsz kollégáinkhoz, ami nem a Telekom érdekkörébe tartozik, akkor sem hagyunk magadra; megvizsgáljuk a problémát, és ha tudunk, segítünk.

Mennyibe kerül?

A kiszállási díj: 5000 Ft
Munkadíj: a megrendelt helyszíni munka típusától függ

A munkavégzés során semmit nem kell fizetned, a megrendelt munka díja a következő havi számlán fog szerepelni.

Hogyan tudod megrendelni?

Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1414 telefonszámon.

Ha ügyintézőnk úgy ítéli meg, hogy telefonon megoldást tud nyújtani neked, akkor megpróbál díjmentesen segíteni.  Ha ez nem lehetséges, akkor felajánlja a helyszíni munka megrendelését. Ezután szakértőnk keresni fog időpontegyeztetés céljából.

Hívás indítása

Hogyan tudod lemondani?

Ha meggondoltad magad, az egyedi szerviz szolgáltatást díjmentesen lemondhatod a 1414-es telefonszámon, vagy akkor, amikor szakértőnk telefonon keres a munkavégzés részleteinek egyeztetése miatt.
Fontos: ha a helyszínen, a munkavégzés megkezdése előtt gondolod meg magad, a kiszállási díjat ki kell fizetni.

Hívás indítása

Időpontegyeztetés

A megrendelést követően kollégánk igyekezni fog 48 órán belül felvenni veled a kapcsolatot időpontegyeztetés céljából.
A munkavégzés általában a bejelentéstől számított 72 órán belül megtörténik.

Mi fog történni a megrendelés után?

A helyszínre érkezve kollégánk átbeszéli veled a munka részleteit. A helyszíni munkát az ajánlat elfogadása után fogjuk elkezdeni, ezért fontos, hogy legyen otthon olyan személy, aki jogosult az esetleges bontással vagy építéssel járó munka megrendelésére, a teljesítés igazolására és a számlázott tételek jóváhagyására.

Kollégáink végig odafigyelnek otthonod tisztaságára, lábzsákot viselnek, és összetakarítanak a munka végeztével.
Fontos számunkra a biztonságod, így ha szeretnéd hogy kollégánk továbbra is maszkot viseljen munkavégzéskor, kérjük jelezd ezt neki!

Az egyedi szerviz szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumaidat (megrendelő lap, igazolás az elvégzett munkáról) a Telekom Fiókodban fogod elérni, az Egyéb dokumentumok között. Ha még nem használtad a Telekom Fiókot, itt találsz hozzá segítséget.

Az egyedi szerviz szolgáltatás típusai és díjai

Fontos információ

Kiszállási díj minden esetben: 5000 Ft