Első és többedik set top box beüzemelése

Ha meglévő otthoni internet előfizetésed mellé új IPTV-szolgáltatást vagy meglévő IPTV-szolgáltatásodhoz több set top boxot rendelsz, akkor mostantól saját magad döntheted el, hogy mikor üzemeled be az új szolgáltatásodat.

2017. augusztus 11-től az ilyen jellegű beüzemeléseket már bárki – Telekom szakértőink segítsége nélkül – egyszerűen, gyorsan elvégezheti otthonában.

Miért előnyös ez neked?

  • Te döntheted el, mikor van időd beüzemelni a szolgáltatást, nem kell alkalmazkodnod!
  • Te döntheted el, milyen módon lenne a legoptimálisabb a szolgáltatáshoz szükséges kábel elhelyezése a lakásban!
  • Bármikor kérhetsz díjmentesen telefonos segítséget szakértő kollégáinktól a 06 80 40 40 50-es dedikált telefonszámon.

Hogyan történik a beüzemelés?

Rendeld meg új IPTV szolgáltatásodat vagy többedik set top boxodat ügyfélszolgálatainkon, a 1414-es telefonszámon vagy bármelyik Telekom üzletünkben.

  • Az igény feldolgozását követően a GLS futárszolgálat 3 munkanapon belül kiszállítja az új set top boxot és annak tartozékait
  • A kiszállításra alapesetben reggel 8 óra és délután 5 óra között kerül sor. A csomagküldő szolgálat az IPTV szolgáltatás telepítési címére szállítja ki a készüléket, ami nem jár többletköltséggel. Az időpont további egyeztetése, módosítása, a kiszállítási cím megváltoztatása a szolgáltatás választását követően már csak a futárszolgálaton keresztül bonyolítható.
  • Miután átvetted a beüzemeléshez szükséges készülékedet és annak tartozékait az ahhoz mellékelt használati útmutató alapján be is üzemelheted saját magad a szolgáltatást.

Mit tartalmaz a csomag?

Nem sikerült beüzemelned készülékedet, vagy további kérdéseid lennének a beüzemeléssel kapcsolatban?

Hívd 8 és 20 óra között a díjmentes 06 80 40 40 50-es telefonszámot.